Kunstzinnige Coaching De Kleine Prins
Soms loop je vast. Je voelt dat er iets mag veranderen, maar woorden schieten tekort. Juist dan kan creativiteit helpen om inzicht te krijgen, oude patronen los te laten en weer in contact te komen met jezelf.
Mijn naam is Sandra van den Berg. Als kunstzinnig coach en ervaren zorgprofessional begeleid ik volwassenen en jongeren die verlangen naar meer rust, zelfvertrouwen en balans. Met ruim 30 jaar ervaring in de zorg en diverse opleidingen op het gebied van kunstzinnige coaching, creatieve therapie en traumaverwerking bied ik een veilige plek waar je jezelf mag zijn.
Je bent welkom wanneer je bijvoorbeeld worstelt met:
-
stress of burn-out;
-
angst of onzekerheid;
-
trauma of ingrijpende gebeurtenissen;
-
vastzittende emoties;
-
verlies of rouw;
-
een laag zelfbeeld;
-
steeds terugkerende patronen;
-
de behoefte om weer verbinding te maken met jezelf.
Tijdens de coaching hoef je niet mooi te kunnen tekenen of creatief te zijn. De creatieve werkvormen zijn geen doel op zich, maar een krachtige manier om zichtbaar te maken wat van binnen leeft. Zo ontstaat ruimte voor verwerking, inzicht, persoonlijke groei en blijvende verandering.
Gun jezelf de aandacht die je verdient. Ik begeleid je graag op jouw reis naar meer vrijheid, veerkracht en leven vanuit wie je werkelijk bent.
"Als je me tam maakt, dan wordt mijn leven vol zon, dan herken ik je voetstappen. Voor andere voetstappen kruip ik weg, maar jou voetstap zal me roepen als muziek ",zei de vos tegen de kleine prins......
De Kleine Prins Antoine de Saint- Exupery
De veranderingen op de aarde zijn groot, soms weet ik me geen raad, ik voel dat er een grote verandering in mijn leven komen gaat.
Het is een periode van heftige gevoelens en processen, gevoelens van verre verledens creëren grote levenslessen.
Diepe pijn komt vanuit het niets omhoog, vanuit diepere lagen en ik voel dat ze in alle hevigheid om aandacht vragen.
Het mag geheeld worden en plaats maken voor een nieuwe manier van leven, ik voel dat ik een keuze heb om me hieraan over te geven.
Diep in mij zitten nog oude normen en waarden, zoals die er altijd zijn geweest en zoals ik heb geleefd op aarde.
Oude patronen mag ik doorbreken, mijn gevoel gaat nog af en toe met me aan de loop, op sommige momenten voel ik angst, eenzaamheid en hoop.
Kan ik het wel? Gaan die deuren echt open? Of is er enkel de illusie van geloven en hopen.
Maar als ik me terugtrek in de stilte van mijn hart, is er alleen maar nu....en is ieder moment een nieuwe start
"Naar wie ik werkelijk ben"